četvrtak, 26. siječnja 2012.

SF u Booksi - najave



Kako smo već ranije rekli, program tribina SF u Booksi, pod voditeljstvom Aleksandra Žiljka, što će reći mene, nastavlja se od veljače. Razgovarati ćemo o novim temama, vezanim uz znanstvenu fantastiku. Zasad smo dogovorili termine za sljedeća četiri mjeseca.

Ove je godine Zagreb po drugi put domaćin evropske konvencije znanstvene fantastike Eurocon, koja će se održati u travnju. (Prvi put je to bio 1986.) Stoga ćemo 7. veljače razgovarati o Euroconu u Zagrebu i Euroconima općenito. Gošća tribine biti će Petra Bulić, predsjednica Društva za znanstvenu fantastiku SFera iz Zagreba.

Uz Zagreb, jedno od središta SF događanja u Hrvatskoj je Pazin. Podsjetimo, u Pazinu se održavaju Istrakon, Dani Julesa Vernea, te prvi dan dvodnevnog Festivala fantastične književnosti (drugi dan Festival gostuje u nekom od istarskih gradova). Spomenimo tu i konvenciju Liburnicon u Opatiji. O SF sceni u Istri, kako je ona započela i koji su joj povijesni izvori i povodi, razgovarat ćemo 6. ožujka s novinarom i promotorom Davorom Šišovićem.

Travanj je mjesec SFeraKona, koji je ove godine i Eurocon. Međutim, SFeraKoni svoje porijeklo vuku iz Drugog sajma naučne fantastike, održanog davne 1977. Prvi je održan pet godina ranije, 1972. Inicijator ovih sajmova bio je profesor Želimir Koščević. S profesorom Koščevićem razgovarat ćemo 3. travnja o tim davnim danima, kad se u Hrvatskoj formirala suvremena SF scena.

Ova je godina, ako se Maje nisu zeznuli u računu, godina kraja svijeta. Kraj svijeta, međutim, česta je tema znanstvene fantastike. U to ime, upriličit ćemo malo obrnuto izdanje emisije “Na rubu znanosti”. Voditelj će biti Aleksanda Žiljak, gost Krešimir Mišak, a tema smak svijeta. Usput, promovirat ćemo i SFeraKonsku zbirku na tu temu. Dakle, dana 8. svibnja, a i svih ostalih zakazanih termina, ne propustite SF u Booksi!

Da podsjetimo, sve se ove tribine održavaju utorkom, u 19:00 sati, u klubu Booksa u Martićevoj ulici u Zagrebu. Podrobnije informacije potražite na Booksinoj web-stranici

http://www.booksa.hr/

a i drugim kulturnim stranicama i portalima. Dođite, pozvani ste!

1 komentar:

  1. Dobar dan prijatelji, po struci sam liječnik. Nikad nisam stvarno vjerovao u superfeshier zbog svoje profesionalne pozadine sve dok nisam naišao na dr. Ajayija, moćnog bacača čarolija koji je odličan u svom radu. Imala sam problema u svom 12-godišnjem braku kada sam otkrila da je moj suprug bio u vezi sa svojom kolegicom pa sam mu se suočila, sve što mi je mogao reći je da trebam biti spremna za razvod jer sam mu dosta, ovo je bilo stvarno iznenađujuće jer za dva dana dobijem papir za razvod od njega, molim ga da prestane ali on se čudno ponašao ni ne razmišljajući kako će to utjecati na našu djecu, tada sam razgovarala s prijateljicom o svom problemu i rekla mi je kako je bila u sličnoj situaciji, ali je dr. Ajayi napravio ljubavnu čaroliju za nju koja joj je spasila brak, bio sam skeptičan, ali stvarno ne želim propali brak pa sam kontaktirao dr. za pomoć, nakon što sam mu objasnio svoju situaciju, rečeno mi je što treba učiniti i danas je moj muž ponovno u miru sa mnom i prekinuo sam sve svoje loše postupke prema meni. Ako imate problem u vezi, dr. Ajayi je vaša zadnja stanica za rješenje. Možete kontaktirati na Whatsapp / Viber: +2347084887094 ili Email: drajayi1990@gmail.com

    OdgovoriIzbriši